Kdo je cílová skupina, na jaká témata se budeme ptát a kolik studie stojí?
Společensky odpovědné chování je v posledních letech velmi aktuální téma v očích české veřejnosti. Má také velký význam pro velké firmy, jelikož jejich angažovanost v dílčích oblastech společensky odpovědného chování má dopad na hodnocení jejich celkové reputace. A reputace firem zase silně koreluje se zájmem o využití jejich produktů či služeb.
Od roku 2010 realizujeme multiklientskou studii CSR & Reputation, která se věnuje tomuto tématu v České republice.
DOTAZOVANÉ OBLASTI:
-
Povědomi o velkých firmách a jejich hodnocení v dílčích pilířích reputace
-
Hodnocení velkých firem z hlediska specifických imageových atributů. které vycházejí ze CSR strategie
-
Povědomí o CSR obecně a osobní společenská odpovědnost
-
Asociace společensky odpovědných firem a projektů
-
Hodnocení firem z hlediska jejich CSR
-
Hodnocení dílčích CSR projektů
-
Dopad Covidu-19 na společenskou odpovědnost firem i jednotlivců NOVÉ
-
„SAY DO GAP“ trendy NOVÉ
-
Interpretace výsledků v 5 CSR dimenzích NOVÉ
-
Kvalitativní expertní rozhovory NOVÉ
Ukázky výstupů
Základní informace o výzkumu
Metodologie: CASI
Cílová skupina: Reprezentativní vzorek české populace
Vzorek: N= 1000 respondentů
Délka dotazníku: 30 minut
Realizace výzkumu: říjen 2020 - leden 2021
Cena studie: 99 000 CZK bez DPH*
Pokud máte o studii zájem, kontaktujte
* cena základní studie, v případě zájmu lze doobjednat doplňkové moduly:
-
Hodnocení značky v rámci vlastní kategorie
-
Analýza definované firemní strategie
-
Přidaná hodnota CSR produktů
-
Test obalů
-
Ad-hoc dodatečné výzkumy