Kdo je cílová skupina, na jaká témata se budeme ptát a kolik studie stojí? 

Společensky odpovědné chování je v posledních letech velmi aktuální téma v očích české veřejnosti. Má také velký význam pro velké firmy, jelikož jejich angažovanost v dílčích oblastech společensky odpovědného chování má dopad na hodnocení jejich celkové reputace. A reputace firem zase silně koreluje se zájmem o využití jejich produktů či služeb.

Od roku 2010 realizujeme multiklientskou studii CSR & Reputation, která se věnuje tomuto tématu v České republice.

DOTAZOVANÉ OBLASTI:

  • Povědomi o velkých firmách a jejich hodnocení v dílčích pilířích reputace

  • Hodnocení velkých firem z hlediska specifických imageových atributů. které vycházejí ze CSR strategie

  • Povědomí o CSR obecně a osobní společenská odpovědnost

  • Asociace společensky odpovědných firem a projektů

  • Hodnocení firem z hlediska jejich CSR

  • Hodnocení dílčích CSR projektů

  • Dopad Covidu-19 na společenskou odpovědnost firem i jednotlivců NOVÉ

  • „SAY DO GAP“ trendy NOVÉ

  • Interpretace výsledků v 5 CSR dimenzích NOVÉ

  • Kvalitativní expertní rozhovory NOVÉ

Ukázky výstupů

Základní informace o výzkumu

Metodologie: CASI

Cílová skupina: Reprezentativní vzorek české populace

Vzorek: N= 1000 respondentů

Délka dotazníku: 30 minut

Realizace výzkumu: říjen 2020 - leden 2021

Cena studie: 99 000 CZK bez DPH*

Pokud máte o studii zájem, kontaktujte 

hana.vejborna@ipsos.com

* cena základní studie, v případě zájmu lze doobjednat doplňkové moduly:

  • Hodnocení značky v rámci vlastní kategorie

  • Analýza definované firemní strategie

  • Přidaná hodnota CSR produktů

  • Test obalů

  • Ad-hoc dodatečné výzkumy

©2019 by Ipsosknow.