Kdo je cílová skupina, na jaká témata jsme se ptali a kolik studie stojí?

Pandemie COVID-19 a celosvětová krize, kterou s sebou přinesla, významně ovlivnila chování a postoje lidí na celém světě. Studie Generace XYZ (nejen) v době krize odpovídá na otázku, co pro české spotřebitele znamená aktuální krize, jaké na ně má dopady a jak je co nejlépe oslovit v roce 2021.

Ne všichni zákazníci jsou stejní. V této studii se na ně díváme perspektivou generací – jak se jednotlivé generace snaží s krizí vyrovnat a kde na ně nejefektivněji komunikovat.

Studie vychází z exkluzívního výzkumu Generace XYZ (nejen) v době krize, který je doplněn výsledky z šesti vln trackingového výzkumu s interním názvem „Korona“ a obohacena je o další informace (etnografické rozhovory – videa, segmentace spotřebitelů atd.).

DOTAZOVANÉ OBLASTI:

  • Jak jednotlivé generace prožívaly rok 2020

  • Co plánují do budoucna?

  • Kde je oslovit?

  • Jaké jsou jejich „lovebrands“?

Ukázky výstupů

Základní informace o výzkumu

Studie zahrnuje data z několika zdrojů:

1) Exkluzivní výzkum Generace XYZ (nejen) v době krize

* Reprezentativní vzorek populace ČR ve věku 18 – 65 let, N = 1088 respondentů, realizace říjen 2020

2) „Korona“ tracking – pravidelný monitoring od jara 2020

* Reprezentativní vzorek populace ČR ve věku 18 – 65 let, vždy min. N = 900 respondentů, 6 vln (realizace březen 2020 až říjen 2020)

3) Etnografické rozhovory se zástupci generace Z – videa

a další zdroje (např. Výzkum Postoje Čechů k SDGs, Ipsos globální studie, data ČSÚ)

Výstup: Report v češtině ve formátu pdf
(více než 100 stran naplněných textem, přehledy a grafy vždy v členění dle jednotlivých generací).

Cena studie: 69 000 CZK

Pokud máte o studii zájem, kontaktujte 

marketa.kneblikova@ipsos.com

©2019 by Ipsosknow.