Ipsospřed dnem2 minSegmentace spotřebitelů: zdraví nyní dominujeJaká témata aktuálně rezonují s českými spotřebiteli? Analýzou témat, která aktuálně znepokojují české spotřebitele, v kombinaci s posouz...
Ipsosúno 244 minSuperBowl 2021 - co se dělo o reklamní pauzeI přes všudypřítomnou pandemii covid-19, se i letos ve Spojených státech konal svátek všech milovníků amerického fotbalu, a nejen jich, n...
Ipsosled 202 minJaký byl rok 2020 pro Ipsos Takový tu opravdu ještě nebyl… Zvládli jsme největší počet projektů, aniž bychom se s klienty osobně potkali: ať už ve fázi tendru, nasta...
Ipsosled 126 min10 trendů, které hýbou světem krásyZrcadlo, řekni mi, kdo je v zemi zdejší, nejhezčí a nejkrásnější? Jaké trendy jsou charakteristické pro segment kosmetiky a parfémů?
Ipsos21. pro 20204 minKterá ze značek letos „ukradla“ české Vánoce?Vánoce a vánoční svátky jsou za rohem a některé značky tomu přizpůsobují svoji komunikaci. Zatímco v Anglii si Vánoce přivlastnil John Lew...
Ipsos17. pro 202012 minMarketing českých bank – smysluplný obrat z donucení?Náš pohled na komunikaci bank: mohou vás mít zákazníci rádi, pokud jim každý rok servírujete jako hlavní tvář své značky kampaně, které j...