Ipsos5. lis 20192 minPost-test komunikace - Již včera „nebylo“ pozdě…Co dělat, pokud si potřebujete rychle ověřit jaké by byly ohlasy na vaší budoucí kampań a stihly jste případně na výsledky zareagovat?
Ipsos25. říj 20194 minCo jsme si odnesli z konference Forum Media?Ve středu 23. 10. jsme navštívili Forum Media, jednu z největších českých konferencí o médiích a reklamě. Co nového jsme se tam dozvěděli?
Ipsos23. říj 20195 minSvoboda volby nebo “overchoice”?Jak se odráží množství značek ve schopnosti dělat volby? Z kolika značek napříč kategoriemi se vybíráme? Co to znamená pro brandmanagement?
Ipsos22. říj 20192 minChtějí Češi ve 21. století vůbec nakupovat? Stojí o věrnostní odměny? Jak Češi vnímají nakupování, chtějí vlastně ještě nakupovat a pokud ano, jak? Jak si vybírají a jsou zas své nákupy náležitě odměňováni?
Ipsos17. říj 20195 minJsou vzhled a krása důležité? A jak se liší jejich vnímání v reálném světě a jak v marketingu?Je opravdová krása vnitřní krása nebo je vzhled důležitý? A jak se to liší v reálném světě a ve světě marketingu a komunikace?
Ipsos8. říj 20193 minSvět je spíše komplikovaný, ale bojujeme a sem tam i vyhrajeme.... hlavně díky internetuDnešní svět je pro Čechy spíše problematický, v boji s ním jim pomáhá hlavně internet a komunikace s přáteli a blízkými.