Ipsos20. srp 20192 minBude reklama z jiných zemí fungovat v ČR?Malé trhy svádí k tomu, že marketingové týmy používají reklamy z jiných trhů. Dle našich zkušeností je však šance úspěchu menší než 50 %.
Ipsos14. srp 20196 minJak si vybíráme a co to znamená pro značkyPochopení lidského rozhodování je klíčové pro správné přemýšlení o tom, jak funguje vaše značka a její konkurenti.
Ipsos25. čvc 20192 minBěhání a legíny od Lidlu jsou „in“O generaci Z se mimojiné říká, že je líná a převážně sedící za počítačem. Z výsledků generační studie z roku 2018, to ale nevyplývá.
Ipsos17. čvc 20195 minBrand a komunikace ve fashion retail V oblasti módy se 2/3 nakupujících při nákupu obuvi se rozhodují mezi předem vybraným setem značek, 20 % preferuje pouze jednu značku.
Ipsos17. čvc 20192 minSmrt shelfu? Pokud budeme jednou vše nakupovat online, nabízí se otázka, zda dává smysl zabývat se organizací prodejního regálu nebo optimalizací obalu.
Ipsos14. čvn 20191 minPost-test vs Google analyticsVýsledky post-testů on-line kampaní a hodnocení jejich výkonu např. podle Google Analytics se mohou výrazně lišit. Čím to je?