Ipsos7. čvn 20193 minVliv pozice v reklamním bloku na zapamatovatelnost reklamyJedním z důležitých prvků mediálního plánování je pořadí reklamy v reklamním bloku. Jak může kvalita umístění ovlivnit rozpoznání reklamy?
Ipsos7. čvn 20192 minRezonující reklamy z 2018Chcete vědět, na jaké reklamy Češi reagují pozitivně a které je nudí? Na tyto otázky odpoví náš výzkum 50 reklam z roku 2018.
Ipsos7. čvn 20192 minBranding v reklaměNedílnou součástí pro úspěšnou reklamní komunikaci je její spojení se značkou. Ne vždy je tzv. branding jen o svém technickém zpracování.
Ipsos7. čvn 20192 minDrivery úspěchu – shrnutí analýzy databáze pre-testůZískat si diváka pro svoji značku je to, o co každý zadavatel reklamy usiluje. Jak toho dosáhnout?