Ipsos7. čvn 20193 minCo je pro diváka důležité v reklamě slyšet? Aby reklama motivovala diváka směrem ke značce, musí mu říci něco důležitého.
Ipsos7. čvn 20193 minStop přepínání reklam!...Aneb reklamy, které opravdu baví!Zábavné reklamy se nejlépe zviditelní v nabitém mediálním prostoru. Zábavnost však neznamená, že se budeme smát od začátku do konce.
Ipsos7. čvn 20193 minEmoce v reklaměReklama založená na emocích tak může být vysoce efektivní, ale aby byla skutečně účinná musí mít více než jen dobrý příběh.
Ipsos7. čvn 20193 minVliv pozice v reklamním bloku na zapamatovatelnost reklamyJedním z důležitých prvků mediálního plánování je pořadí reklamy v reklamním bloku. Jak může kvalita umístění ovlivnit rozpoznání reklamy?
Ipsos7. čvn 20192 minRezonující reklamy z 2018Chcete vědět, na jaké reklamy Češi reagují pozitivně a které je nudí? Na tyto otázky odpoví náš výzkum 50 reklam z roku 2018.
Ipsos7. čvn 20192 minBranding v reklaměNedílnou součástí pro úspěšnou reklamní komunikaci je její spojení se značkou. Ne vždy je tzv. branding jen o svém technickém zpracování.