
Nejnovější posty na blogu
Co nového víme?
... další zajímavé informace o Češích a jejich vztahu ke kávě najdete ve článku Češi a káva.

Ipsos
- 23. 10. 2019
- 5 min
Svoboda volby nebo “overchoice”?
Jak se odráží množství značek ve schopnosti dělat volby? Z kolika značek napříč kategoriemi se vybíráme? Co to znamená pro brandmanagement?
66 zobrazení0 komentářů

Ipsos
- 22. 10. 2019
- 2 min
Chtějí Češi ve 21. století vůbec nakupovat? Stojí o věrnostní odměny?
Jak Češi vnímají nakupování, chtějí vlastně ještě nakupovat a pokud ano, jak? Jak si vybírají a jsou zas své nákupy náležitě odměňováni?
64 zobrazení0 komentářů

Ipsos
- 17. 10. 2019
- 5 min
Jsou vzhled a krása důležité? A jak se liší jejich vnímání v reálném světě a jak v marketingu?
Je opravdová krása vnitřní krása nebo je vzhled důležitý? A jak se to liší v reálném světě a ve světě marketingu a komunikace?
256 zobrazení0 komentářů

Ipsos
- 8. 10. 2019
- 3 min
Svět je spíše komplikovaný, ale bojujeme a sem tam i vyhrajeme.... hlavně díky internetu
Dnešní svět je pro Čechy spíše problematický, v boji s ním jim pomáhá hlavně internet a komunikace s přáteli a blízkými.
56 zobrazení0 komentářů

Ipsos
- 1. 10. 2019
- 2 min
Nevyhazujte peníze za zbytečné výzkumy, testujte jen to, co dává smysl
Výzkum trhu reflektuje nové trendy a nové způsoby komunikace a tak s sebou přináší i nové požadavky na testované materiály.
58 zobrazení0 komentářů

Ipsos
- 24. 9. 2019
- 2 min
Konektivita ve světě automobilů: vycházející nebo padající hvězda?
Během posledních let výrobci v automobilovém odvětví představili a rozšiřovali odvětví konektivity, nicméně žádný z výrobců zatím neuspěl.
71 zobrazení0 komentářů
