Michal Štěpánek2. říj 20202 minČeši a streamovací službyV našem nedávném výzkumu jsme se zaměřili na mapování toho, jaké streamovací služby používají lidé v ČR a jak se situací zamíchal Covid-19.
Ipsos23. zář 20203 minJak se žije Čechům pod druhou vlnou koronaviru?Čísla nakažených s prvním zářijovými dny opět narůstají, jak současný vývoj v České republice vnímají Češi?
Ipsos15. zář 20207 minJaký byl Marketing Festival 2020?Třetího a čtvrtého září proběhl on-line Marketing Festival 2020. Jaký byl a co jsem si z něj odnesl?
Ipsos3. zář 20201 minPodcast: Jak vypadají inovace v kontextu dopadů koronavirové krize? Bude inovovat těžší?Kromě tvorby blogu jsme se v Ipsos pustili také do realizace stále oblíbenějších podcastů. Jakub Malý se spolu Jan Staněk, podívali na kl...
Ipsos11. srp 20202 minPodle nosa poznáš kosa. A podle čeho se pozná vaše značka?Víte, jaké „prvky“ by si měla zakrýt Vaše značka, kdyby šla vykrást banku?
Ipsos6. srp 20203 minCelebrity a národní humor jako hlavní ingredience zábavných reklam v ČeskuTuzemská produkce a propojení se známou tváří jakožto klíč k úspěšné reklamě?