
Nejnovější posty na blogu
Co nového víme?
... další zajímavé informace o Češích a jejich vztahu ke kávě najdete ve článku Češi a káva.

Ipsos
- 29. 6. 2021
- 2 min
Co udělat, aby vaše reklama byla nejlepší
Covid je snad za námi a vše se postupně začíná vracet do normálu... A i my vnímáme, že se ve firmách začínají oprašovat rozpočty a značky...
39 zobrazení0 komentářů

Ipsos
- 23. 6. 2021
- 5 min
Pokročilá analýza informací v marketingovém výzkumu: Část 3: Otevřená mysl
V Ipsosu kontinuálně usilujeme o zlepšování kvality našich analytických výstupů a zvyšování přidané hodnoty pro naše klienty. Proto se...
50 zobrazení0 komentářů

Ipsos
- 9. 6. 2021
- 3 min
Pokročilá analýza informací v marketingovém výzkumu: Část 2: Limity kognitivních schémat
V Ipsosu průběžně zlepšujeme kvalitu našich analytických výstupů a zvyšujeme přidanou hodnotu pro naše klienty. Proto se stále věnujeme...
72 zobrazení0 komentářů

Ipsos
- 2. 6. 2021
- 4 min
Pokročilá analýza informací v marketingovém výzkumu: Část 1: Úvod
V Ipsosu kontinuálně zlepšujeme kvalitu našich analytických výstupů a zvyšujeme jejich přidanou hodnotu. Proto se stále věnujeme rozvoji...
244 zobrazení0 komentářů

Ipsos
- 19. 5. 2021
- 2 min
Společenská odpovědnost v roce 2020 z pohledu expertů
Češi vnímají, jak se firmy chovají ke svému okolí a dokážou jejich společensky odpovědné aktivity ocenit. Kvalitativní část výzkumu CSR &...
67 zobrazení0 komentářů

Michal Štěpánek
- 12. 5. 2021
- 3 min
Efektivita, efektivnost a brand building
Aktivace s jasným vlivem na prodeje nebo kampaně na podporu značky? Vyplatí se aspoň chvíli nekoukat na to, jak je vaše kampaň efektivní?
110 zobrazení0 komentářů
