Ipsos21. čvc 20204 minBudování značky 2.0: Využijte potřeby, motivace a aspirace Čechů8 základních aspiračních segmentů, které můžeme využít v každém on-line výzkumu a efektivně díky nim poznat cílovou skupinu.
Ipsos14. čvc 20203 minDobré chutnání a bez odmlouvání!Zeptali jsme se Čechů na to jak a co jedí, abychom zjistili, jak se jako země stravujeme a zda jsou u nás zřetelné nějaké trendy.
Ipsos24. čvn 20203 minMůže být reklama zároveň zábavná, otravná i říkat něco zásadního?Existuje “příležitost”, jak dosáhnout nadbenchmarkových výsledků v podstatě v všech indikátorech přijetí reklamy?
Ipsos22. čvn 20203 minČeši se bojí návratu pandemieCo se na jaře naučíš, na podzim jako když najdeš: Češi mají obavu, že pandemie koronaviru se vrátí. Někteří proto mění svůj životní styl.
Ipsos9. čvn 20202 minVíte, co má společného vlnovka, Humpolec a trojúhelník?Pokud jste začali číst tento článek, pravděpodobně máte rádi různé hádanky a kvízy. Vězte, že v tom rozhodně nejste sami.
Ipsos25. kvě 20208 minZdraví, prosperita a legitimita: Vyvažování v době hrozby Covid-19Zdá se, že jsme se vyhnuli těm nejhorším scénářům šíření Covid-19. Stále můžeme sledovat soutěž států v tom, kdo pandemii zvládl nejlépe.