Ipsos5. kvě 20203 minŽivot s koronavirem – nový normálKoronavirus mezi námi je a nějakou dobu ještě bude; tak to vnímají nejen v Česku, ale i na světě, se pomalu začíná utvářet nový normál.
Ipsos20. dub 20201 minInovuj nebo zemři 3/3V 3. díle ukážeme některé příklady toho, jak inovuje sám inovační výzkum. Blíží se konec škálových otázek? Co znamená tinderizace dotazníku?
Ipsos14. dub 20204 minInovujte v době krize aneb jak získat výhodu oproti konkurenciZ analýz dosavadního chování spotřebitelů je jasné, že krize způsobená COVID-19 má na signifikantní vliv. Je vhodné v této době inovovat?
Ipsos9. dub 20203 minFirmy zvyšují aktivitu. Kdo je během krize vidět nejvíce?Česká republika žije již téměř měsíc v nouzovém stavu. Jaké značky byly za tu dobu vidět nejvíce?
Ipsos8. dub 20203 minCovid-19: krize nebo příležitost?Pro slovo krize se v čínštině používá dvou znaků: první znamená nebezpečí a druhý příležitost.
Ipsos7. dub 20203 minJak Češi hodnotí CSR kampaň #chranimtebe?Jaký byl dopad společensky prospěšné kampaně #chranimtebe na podporu opatření proti šíření koronaviru?