Ipsos6. dub 20201 minJak realizovat F2F rozhovory v době nouzového stavu?Máte v plánu projekt, který má velmi těžkou cílovou skupinu nebo u kterého by se měla data sbírat pomocí F2F metodiky?
Ipsos2. dub 20202 minNouzový stav v Česku: dva týdny potéŽivot většiny z nás se tak zpomalil, ne-li přímo zastavil. Jak se nám, Čechům, v těchto nových, doposud nepoznaných poměrech (zatím) žije?
Ipsos30. bře 20203 minCX v době koronaviru a po níMožná už jste si začínali myslet, že znáte své zákazníky a jejich očekávání poměrně dobře. Přišlo všechno úsilí a investice vniveč?
Ipsos24. bře 20203 minJak se můžeme poučit ze situace v Číně?Přinášíme Vám několik postřehů ze země, kde to vše začalo a díky tomu má před námi určitý náskok.
Ipsos19. bře 20204 minZnačky v době koronaviruTématem číslo jedna se v posledních dnech stal koronavirus. Jak na to má reagovat marketing?
Ipsos17. bře 20201 min3/4 populace České republiky pociťuje míru osobního ohrožení koronaviremNaši kolegové realizovali výzkum na reprezentativním vzorku České republiky, aby zjistili, jaký je postoj Čechů k současné situaci.