• Ipsos

Co udělat, aby vaše reklama byla nejlepší

Covid je snad za námi a vše se postupně začíná vracet do normálu... A i my vnímáme, že se ve firmách začínají oprašovat rozpočty a značky chtějí být opět vidět. Protože kdy jindy, když ne teď, kdy se vše opět probouzí, startuje.

Ze strany klientů opět přichází poptávka po komunikaci, kterou si lidé budou pamatovat, vytvoří asociace a v momentě volby značku spotřebitelům připomene. A přetaví se do zvýšeného zájmu o ní.


Ze zkušeností Ipsosu vyplývá, že základními předpoklady pro dobré fungování reklamy jsou: unikátnost, zábavnost a schopnost hovořit jazykem, který si spotřebitelé se značkou spojují.


Nejedná se ale samozřejmě o univerzální recept, u kterého když přidáte správné ingredience, bude výsledkem úspěšná reklama. Rozhoduje totiž kontext a taky ochota podstoupit risk. Jsou to totiž reklamy, které nějakým způsobem boří zažitá pravidla, které fungují na zapamatovatelnosti nejlépe.


Jak tedy zjistit, zda právě vaše reklama má ten správný potenciál? A jak to zjistit rychle? Protože o čas a rychlost se teď hraje nejčastěji.


V Ipsosu jsme se požadavku doby přizpůsobili a vyvinuli nový pre-testovací nástroj Creative|Spark. Díky němu víme, že i kouzla se dějí... Protože Creative|Spark má obrovskou výhodu: pracuje v digitálním rozhraní, na standardizovaném designu. A to umožňuje mít výsledky testu rychle, i do 24 hodin. Samozřejmě jsou situace, kdy se design musí přizpůsobit potřebám klientů, ale i to je možné. Výsledky sice nejsou do druhého dne, ale stále se jedná o řády několika dnů.


Další kouzlo Creative|Sparku spočívá v tom, že má holistický design. Kombinuje v sobě několik vědeckých disciplín (neuromarketing – facial coding, behaviorální vědu a textovou analytiku) a analyzuje myšlenky, emoce a pocity, které ve spotřebitelích reklama vyvolává. S cílem identifikovat potenciál reklamy a podpořit její růst.


Creative|Spark navazuje na tradici předchozích Ipsos nástrojů a benefituje z toho i v oblasti benchmarků. Výsledky jsou dostupné v online digitální Ipsos platformě.


Pokud byste se dozvědět více, ozvěte se nám. :)

Eva Maninová

33 zobrazení0 komentář

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše