• Ipsos

Ipsos získal měření on-line publika v UK!

Aktualizace: bře 5

Naši kolegové v UK potvrdili svoji pozici špičky v mediálních výzkumech. K výzkumům pro BBC a další klíčová média v UK přidávají měření on-line publika.


Sdružení pro online měření publika UKOM (UK Online Measurement Ltd.) jmenovalo Ipsos novým dodavatelem britského průmyslového standardu pro měření online publika od ledna 2021.


Jmenování je výsledkem výběrového řízení a rozsáhlých diskusí napříč celým sektorem. Výběrové řízení mělo za cíl zajistit, aby se vlastníci médií, inzerenti a agentury mohli i nadále spoléhat na údaje UKOM v oblasti hodnocení publika.


Nová služba, poskytována Ipsosem, přinese pro britský trh mnoho důležitých inovací, např. mobile-first přístup, častější publikaci výsledků, možnost hodnotit nasazení on-line kampaní, měření smart TV a streamovacích služeb.


Ipsos je v UK uznáván jako lídr v poskytování pokročilých odborných průzkumů trhu v mediálním průmyslu. Vyvinuli jsme a dodali metodologii průzkumu, která produkuje klíčové metriky publika na PAMCo, RAJAR, Route, IPA TouchPoints a BARB Establishment Survey. Ipsos také provozuje "kompas" pro BBC se zaměřením na porozumění chování publika napříč všemi platformami BBC (včetně televize, rádia a online).


My v ČR jsme v posledním tendru české obdoby UKOM, SPIR, bohužel neuspěli, ale věříme, že náš úspěch v UK bude zajímavým argumentem i na našem trhu.


Michal Štěpánek


©2019 by Ipsosknow.