• Ipsos

Jaký byl rok 2020 pro Ipsos

Takový tu opravdu ještě nebyl…

Zvládli jsme největší počet projektů, aniž bychom se s klienty osobně potkali: ať už ve fázi tendru, nastavování, realizace, doručení výsledků nebo závěrečného workshopu. Dokázali jsme na dálku řídit a motivovat desítky našich týmů, s historicky nejnižší obměnou zaměstnanců.


Výrazně jsme také pokročili v digitalizaci naší práce, i když jsme si často mysleli, že to již více nejde. Nepatřím zrovna mezi expresivní osobnosti, nicméně důvěra klientů, spolupracovníků i zaměstnanců v tomto období pro mě byla a je skutečně až dojemná.

V tomto nestandardním čase jsme se samozřejmě i poučili, např. jak co nejrychleji doručovat naše výstupy při zachování velmi vysoké kvality, v r.2020 se nám podařilo získat i akreditaci ISO 27001.


O Ipsosu je známé, že dokáže přinést zadavatelům odpovědi na jejich otázky v řádu hodin; nyní jsme úspěšně uvedli do praxe i možnost expertních konzultací s konkrétním výstupem v řádu desítek minut. A to i ve specializovaných oblastech jako Automotive, Machinery, Retail nebo Healthcare.


Po celých 9 měsíců jsme monitorovali na lokální i mezinárodní úrovni vývoj vnímání situace kolem C-19 a výsledky jsme dávali průběžně k dispozici klientům, médiím i veřejnosti. Stejně tak jsme se rozhodli – mnohdy opravdu s heroickým úsilím týmů – pokračovat v bezplatných seminářích, kde vystoupilo s inspirativními příklady mnoho našich klientů.


Opět se potvrdilo, že pro úspěšné postavení se krizi čelem jsou zásadní navázaná dlouhodobá partnerství a spolupráce; namátkou zmíním Univerzitu Karlovu, Asociaci společenské odpovědnosti, Českou manažerskou asociaci nebo Virtuplex (jakožto největší dostupnou „laboratoř“ pro využití virtuální reality).


Z obchodního pohledu mě těší velmi optimistické výsledky nejen v České republice, ale v dalších zemích Ipsos Central Europe Clusteru (Slovensko, Rakousko a Maďarsko). Navíc jsme v rámci Ipsos globální sítě uspěli s uvedením dalších tzv. Centre-of-Excellence, takže kromě Mystery Shoppingu a Automotive máme nyní nově také Digital Platforms a Machinery.

„Vakcinační“ rok 2021 vyhlížíme s ambicemi a optimismem. No a nezapomeňte, že výsledky našich výzkumů určitě můžou pomoci i vám.


Děkujeme za důvěru všem klientům i partnerům a přejeme úspěšný rok 2021!

Jakub Malý

24 zobrazení0 komentář

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

©2019 by Ipsosknow.