• Ipsos

Jak realizovat F2F rozhovory v době nouzového stavu?

Máte v plánu projekt, který má velmi těžkou cílovou skupinu nebo u kterého by se měla data sbírat pomocí F2F metodiky? Neváhejte a obraťte se na nás. Pomůžeme vám. Pomohli jsme i jiným klientům.


Na začátku koronakrize se bez pochyb předpokládalo, že projekty vyžadující F2F rozhovory na neznámou dobu končí a že některé projekty bude nutné na určitou dobu odložit. Není tomu tak. My v Ipsos jsme dali hlavy dohromady a společně s našimi tazateli přišli na efektivní způsob řešení.

Sběr dat realizujeme kombinací CAWI dotazníku a pomocí Ipsos rozsáhlé tazatelské sítě. Reálně to funguje tak, že tazatelé od nás dostávají informaci, jakou cílovou skupinu respondentů sháníme a také popis, jak bude vlastní realizace probíhat. Tazatelé nám pošlou svoje možnosti s informacemi o základních kvótních znacích respondentů a od nás poté dostanou e-maily s linky na dotazníky. Každý e-mail je pro jednoho respondenta. S ohledem na potřeby klienta se pak dotazuje buď telefonicky nebo tazatel přepošle e-mail s linkem přímo respondentovi.

My v Ipsos pak hlídáme počty realizovaných dotazníků, a i nadále plníme standardy SIMAR (Sdružení pro výzkum trhu a veřejného mínění).

Tento způsob sběru dat vám umožňuje realizovat projekty se složitější cílovou skupinou, které se v CATI velmi složitě hledají, nebo v online vůbec realizovat nejdou.

Nevíte si rady, neváhejte se na nás obrátit.


Martina Popenková

50 zobrazení

©2019 by Ipsosknow.