• Ipsos

Post- test komunikace - Již včera „nebylo“ pozdě…

Doba je rychlá, někdy již včera bylo pozdě… Určitě se mnozí z Vás někdy ocitli v situaci, kdy nasazení nové kampaně doprovází otázky: Jak vše dopadne? Budou si lidé reklamu pamatovat? Jaké na ní budou ohlasy? Pochopí publikum, co jim vlastně chceme sdělit?

Jednou z cest jak si kampaně ověřit, je klasický tracking reklamní komunikace. Má své výhody, ale co když potřebujete rychle zjistit, jak na tom aktuálně jste a výsledky případně rychle zareagovat? V tom případě tracking není úplně nejflexibilnějším řešením.

Proto se v našem produktovém portfoliu nově od září vyskytuje nabídka standardizovaného, tím pádem z hlediska času rychlého a flexibilního post-testu.

Protože cítíme, že u klientů čím dále více nejde pouze o cenu, ale především o čas.

Vše je tedy připraveno na to, abyste si, pokud máte pochyby, zda Vám Vaše reklama funguje, mohli rychle ověřit, zda tomu tak opravdu je. Nebo se naopak utvrdit v tom, že jste vše připravili správně. Součástí standardizovaného reportu je i „manuál“ s různými scénáři, co dělat v případě když…


A v čem spočívá jeho flexibilita? Pokud jsou Vaše výsledky nad Ipsos benchmarkem, zřejmě nebudete mít důvod cokoliv měnit. Ale v případě, že tomu tak není, pomocí doplňkových modulů se lze ponořit více do hloubky a výsledky dovysvětlit. Jedná se o nástroje jako facial coding, doplňkové hloubkové rozhovory s respondenty – účastníky post-testu.


Naším cílem totiž je, abyste platili opravdu pouze za to, co v danou chvíli potřebujete, tj. základ ve formě post-testu a teprve až od jeho výsledku se případně rozhodovali, co dalšího ještě potřebujete dozjistit.

A SAMOZŘEJMĚ TROCHU TECHNIKÁLIÍ NAKONEC.




RYCHLOST – díky standardizaci od nás dostanete výsledky post-testu do 5 pracovních dní od dodání podkladů.

STANDARDIZACE – rychlí můžeme být díky tomu, že vše běží na předem předpřipravené platformě, dle standardizovaných otázek, na předem stanovené cílové skupině (reprezentativním vzorku populace). To nám nejenom šetří čas, ale umožňuje nám výsledky srovnávat s našimi benchmarky.

DOPORUČENÍ – i když je vše standardizované, neznamená to, že přijdete o náš pohled na vaše výsledky. Jak již bylo zmíněno, součástí závěrečné zprávy jsou různé scénáře, jak se na výsledky dívat a jak s nimi dále pracovat.

CENA – je příznivá :-). Budeme rádi, když se na nás s důvěrou obrátíte, my Vám ji rádi sdělíme…


…taky více podrobností o samotné realizaci.

Váš Ipsos


Eva Maninová

©2019 by Ipsosknow.