dan-gold-E6HjQaB7UEA-unsplash_sq.jpg
  • Jaké potraviny Češi jedí a jak často? Kterým potravinám se naopak vyhýbají?

  • Jaké jsou segmenty Čechů podle toho, co jedí? Jaké mají BMI, do jaké sociální skupiny patří atd.

  • VOLITELNÝ MODUL: Jak si stojí značky ve vaší kategorii? Které segmenty spotřebitelů k nim mají blízko, ve kterých segmentech má značka potenciál zvýšit svůj podíl?

Zapojte se do studie 2022 
 
Stravování Čechů: jak se Češi stravují a jaké jsou v jejich stravování trendy?

marketa.kneblikova@ipsos.com
nasa-Q1p7bh3SHj8-unsplash.jpg
  • Jaké jsou trendy, které hýbou světem 

  • Jak tyto trendy pochopit a připravit se na budoucí výzvy?

  • Jak se situace liší ve 29 zemích světa?

  • Jaká je situace v České republice?

Studie 2022 hotová  

Global trends





marketa.kneblikova@ipsos.com
jana-niggeloh-Fb8dpg7o6dE-unsplash_sq.jp
  • Ojedinělá studie na českém trhu, která se již od roku 2010 věnuje tématům společenské odpovědnosti a reputace a jejich vlivu na obchodní výsledky a vnímání firem, a to jak z pohledu veřejnosti, tak z pohledu odborníků.
     

  • V každé studii je hodnoceno několik desítek CSR projektů zapojených firem, které tak získávají benchmark pro hodnocení svých CSR aktivit.
     

  • Kromě toho, zjišťujeme, co by Čechy přimělo se více zajímat a zapojit se do CSR aktivit. Od koho a jaký typ informací by jim pomohl?

Studie 2022 hotová 

Společenská odpovědnost firem 
v ČR 2021

 
tereza.horakova@ipsos.com
clarisse-meyer-5xbdx3TqPnw-unsplash.jpg
Studie 2020 hotová
Generace XYZ
 
 
 
marketa.kneblikova@ipsos.com

  • Aktuální krize COVID-19 je dvojí: zdravotní krize a ekonomická krize.

  • Jak se s těmito krizemi vyrovnávají členové generace X, Y a Z?

  • Co pro ně tyto krize znamenají a jak v jejich důsledku mění své chování?

pille-riin-priske-O5Fo4vUuIBM-unsplashsq
COVID-19
COVID-19

Jak Češi reagují na změny kolem Covid-19? Jaký byl jejich návrat do „normálu“?

V případě zájmu kontaktujte:

marketa.kneblikova@ipsos.com