
-
Jaké potraviny Češi jedí a jak často? Kterým potravinám se naopak vyhýbají?
-
Jaké jsou segmenty Čechů podle toho, co jedí? Jaké mají BMI, do jaké sociální skupiny patří atd.
-
VOLITELNÝ MODUL: Jak si stojí značky ve vaší kategorii? Které segmenty spotřebitelů k nim mají blízko, ve kterých segmentech má značka potenciál zvýšit svůj podíl?
Zapojte se do studie 2022
Stravování Čechů: jak se Češi stravují a jaké jsou v jejich stravování trendy?
marketa.kneblikova@ipsos.com

-
Jaké jsou trendy, které hýbou světem
-
Jak tyto trendy pochopit a připravit se na budoucí výzvy?
-
Jak se situace liší ve 29 zemích světa?
-
Jaká je situace v České republice?
Studie 2022 hotová
Global trends
marketa.kneblikova@ipsos.com

-
Ojedinělá studie na českém trhu, která se již od roku 2010 věnuje tématům společenské odpovědnosti a reputace a jejich vlivu na obchodní výsledky a vnímání firem, a to jak z pohledu veřejnosti, tak z pohledu odborníků.
-
V každé studii je hodnoceno několik desítek CSR projektů zapojených firem, které tak získávají benchmark pro hodnocení svých CSR aktivit.
-
Kromě toho, zjišťujeme, co by Čechy přimělo se více zajímat a zapojit se do CSR aktivit. Od koho a jaký typ informací by jim pomohl?
Studie 2022 hotová
Společenská odpovědnost firem
v ČR 2021
tereza.horakova@ipsos.com

-
Aktuální krize COVID-19 je dvojí: zdravotní krize a ekonomická krize.
-
Jak se s těmito krizemi vyrovnávají členové generace X, Y a Z?
-
Co pro ně tyto krize znamenají a jak v jejich důsledku mění své chování?

COVID-19
COVID-19
Jak Češi reagují na změny kolem Covid-19? Jaký byl jejich návrat do „normálu“?
V případě zájmu kontaktujte: